Posted on Leave a comment

מרכזיית טלפונים לבית מלון – טלפונים חכמים ושלוחות רגילות .

מרכזיית טלפונים לבית מלון – טלפונים חכמים ושלוחות רגילות .

מרכזיית טלפונים הינה צורך בסיסי באמצעותו יכולים אורחי בתי מלון לתקשר עם נותני השירותים במלון .

חברת מגיק צברה ניסון רב בהפעלת מרכזיות בבתי מלון והתאמת שירותי המרכזיה לבתי מלון .

 

זקוקים להצעת מחיר או מידע נוסף? שילחו הודעה SMS ל-055-8851761 

 או לחצו כאן ונחזור אליכם 

 באימייל לחצו

טלפונים בחדרים עדיין מהווים דרך קלה לתקשר בין חדרי המלון אורחי המלון ומרכז שרות לאורח , למרות

שבנהלך השנים האחרונות נכנסו אפליקציות ושירות ווטסאפ שבתי מלון מציעים לאורחיהם כדי להעביר

מסרים או בקשות מהאורחים .

טלפון חכם למנהל T48

כמו כן בתי מלון עדיין מתבקשים לאפשר ללקוחות השוהים בהם דרך להתקשר בשיחות יוצאות מהמלון ולקבל שיחות

נכנסות במידת הצורך למרות שכמעט כל אדם או תייר נושא טלפון אישי .

בעבר מרכזיית טלפונים הייתה סעיף רווח במלון אולם היום זהו שירות הכרחי בדיוק כמו סדינים נקיים וכרית במיטה .

טלפוניית VOIP בשירות ושירותי המרכזיה למלון :

ממשק למערכת ניהול המלון מאפשר למרכזיה לפתוח או לחסום חדרים בצ’ק אין לשיחות חוץ

חדרניות יוכלו לסמן חדר נקי או מלוכלך באמצעות הטלפון וקוד אישי כך שהחדר יופיע במערכת dirty/clean

במידה וקיימים חיובי מיני בר יכולים אנשי המיני בר להכניס באמצעות הטלפון וקוד אישי חיובי עבור כל הפריטים שנצרכו

במידה והאורח מתקשר לטלפון חכם של המלון יופיע שמו של האורח כפי שהוקלד במהלך הצ’ק אין ויאפשר

לאיש הקבלה או השירות לפנות לאורח מה שייתן הרגשה טובה יותר ללקוח.

ממשקים למערכות PMS קיימות לפי פרוטוקולים של החברות הגדולות בעולם :

  • ASSD

  • Hiltons OnQ

  • IDPMS (Hotel Concepts)

  • MICROS-Fidelio

  • Protel

  • בישראל דאגנו לממשק בין החברות המובילות סילברבייט (אופטימה ) ואיזיגו . 

במידה וקיימת שיחה יוצאת המערכת תדע לחייב אוטומטית את האורח בעלות שיחה כפי שהוכנסו על ידי

מנהל המערכת למרכזיה .

שירותים נוספים שהמרכזיה נותנת :

נתב שיחות לשירותי המלון

תא קולי לכל חדרי האורחים ולעמדות השירות לאורח.

הודעות כתובות הנשלחות מטלפונים ניידים לטלפונים חכמים.

שעון מעורר.

הזמנת ארוחות מתפריט אוטומטי המוצע בדכ על גבי המסכים או תפריט המוצג בחדר .

לטלפונים חכמים יש תכונות נוספות הקשורות לניהול המלון כמו :

הפניית שיחה.

שיחה רודפת מעמדה תפוסה לעמדה פנויה .

מוזיקת רקע בהמתנה .

המרכזיות תומכות בקוי SIP T1 E1 ומסוגלות לתמוך בעד 500 משתמשים בו זמנית .

תמיכה ב24 32 64 או 128 טלפונים טיפשים (אנלוגים פשוטים) רגילים וניתן להגיע במכפלות גם ל1280 שלוחות . 

לציוד רשת ואקסספוינטים למערכות אינטרנט לבתי מלון לחצו כאן 

למגוון מרכזיות וטלפונים חכמים המותאמים לתעשיית המלונאות לחצו כאן .

מרכזיית טלפונים – טלפון חכם T19
טלפון מנהל T48G
טלפון חכם לעמדת קבלה T41

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *